ਕਿਸੀ ਕਾ ਹੁਕਮ ਹੈ,ਸਾਰੀ ਹਵਾਏਂ ਹਮੇਸ਼ਾਂ ਚਲਨੇ ਸੇ ਪਹਿਲੇ ਬਤਾਏਂ,
ਕਿ ਉਨ ਕੀ ਸਮਤ(ਦਿਸ਼ਾ) ਕਯਾ ਹੈ,
ਹਵਾਓਂ ਕੋ ਬਤਾਨਾ ਯੇ ਭੀ ਹੋਗਾ,
ਚਲੇਂਗੀ ਜਬ ਤੋ ਕਯਾ ਰਫ਼ਤਾਰ ਹੋਗੀ,
ਕੇ ਆਂਧੀ ਕੀ ਇਜਾਜ਼ਤ ਅਬ ਨਹੀਂ ਹੈ,
ਹਮਾਰੀ ਰੇਤ ਕੀ ਸਬ ਫਸੀਲੇਂ, ਯੇ ਕਾਗਜ਼ ਕੇ ਮਹੱਲ ਜੋ ਬਨ ਰਹੇ ਹੈਂ,
ਹਿਫ਼ਾਜ਼ਤ ਇਨਕੀ ਕਰਨਾ ਹੈ ਜ਼ਰੂਰੀ ਔਰ ਆਂਧੀ ਹੈ ਪੁਰਾਨੀ ਇਨਕੀ ਦੁਸ਼ਮਨ, ਯੇ ਸਭੀ ਜਾਨਤੇ ਹੈ,
ਕਿਸੀ ਕਾ ਹੁਕਮ ਹੈ,
ਦਰਿਆ ਕੀ ਲਹਿਰੇਂ ਜ਼ਰਾ ਯੇ ਸਰਕਸ਼ੀ(ਹੁਕਮ ਅਦੂਲੀ) ਜ਼ਰਾ ਕਮ ਕਰ ਲੇਂ, ਅਪਨੀ ਹਦ ਮੇਂ ਠਹਿਰੇਂ
ਉਭਰਨਾ ਫਿਰ ਬਿਖਰਨਾ ਔਰ ਬਿਖਰਕਰ ਫਿਰ ਉਭਰਨਾ,
ਗ਼ਲਤ ਹੈ ਉਨ ਕਾ ਯੇ ਹੰਗਾਮਾ ਕਰਨਾ,
ਯੇ ਸਬ ਹੈ ਸਿਰਫ ਵਹਿਸ਼ਤ ਦੀ ਅਲਾਮਤ(ਨਿਸ਼ਾਨੀ), ਬਗ਼ਾਵਤ ਕੀ ਅਲਾਮਤ,
ਬਗ਼ਾਵਤ ਤੋ ਨਹੀਂ ਬਰਦਾਸ਼ਤ ਹੋਗੀ,
ਯੇ ਵਹਿਸ਼ਤ ਤੋ ਨਹੀਂ ਬਰਦਾਸ਼ਤ ਹੋਗੀ,
ਅਗਰ ਲਹਿਰੋਂ ਹੈ ਦਰਿਆ ਮੇਂ ਰਹਿਨਾ, ਤੋਂ ਉਨਕੋ ਹੋਗਾ ਚੁਪਚਾਪ ਬਹਿਨਾ,
ਕਿਸੀ ਦਾ ਹੁਕਮ ਹੈ,
ਇਸ ਗੁਲਸਿਤਾਂ(ਬਾਗ-ਬਗ਼ੀਚਾ) ਮੇਂ ਬਸ ਅਬ ਏਕ ਰੰਗ ਹੀ ਫੂਲ ਹੋਂਗੇ,
ਕੁਛ ਅਫ਼ਸਰ ਹੋਂਗੇ ਜੋ ਯੇ ਤਯ ਕਰੇਂਗੇ,ਗੁਲਸਿਤਾਂ ਕਿਸ ਤਰਹ ਬਨਨਾ ਹੈ ਕਲ ਕਾ,
ਯਕੀਨਨ ਫੂਲ ਏਕ ਰੰਗੀ ਤੋ ਹੋਂਗੇ, ਮਗਰ ਯੇ ਰੰਗ ਹੋਗਾ ਕਿਤਨਾ ਗਹਿਰਾ, ਕਿਤਨਾ ਹਲਕਾ, ਯੇ ਅਫਸਰ ਤਯ ਕਰੇਂਗੇ,
ਕਿਸੀ ਕੋ ਕੋਈ ਯੇ ਕੈਸੇ ਬਤਾਏ,
ਗੁਲਸਿਤਾਂ ਮੇਂ ਕਹੀਂ ਭੀ ਫੂਲ ਏਕ ਰੰਗੀ ਨਹੀਂ ਹੋਤੇ,
ਕਭੀ ਹੋ ਹੀ ਨਹੀਂ ਸਕਤੇ,
ਕੇ ਹਰ ਰੰਗ ਮੇਂ ਛੁਪ ਕਰ ਬਹੁਤ ਸੇ ਰੰਗ ਰਹਿਤੇ ਹੈਂ,
ਜਿਨਹੋਂ ਨੇ ਬਾਗ ਏਕ ਰੰਗੀ ਬਨਾਨਾ ਚਾਹੇ ਥੇ ਉਨ ਕੋ ਜ਼ਰਾ ਦੇਖੋ,
ਕੇ ਜਬ ਏਕ ਰੰਗ ਮੇਂ ਸੌ ਰੰਗ ਜ਼ਾਹਿਰ ਹੋ ਗਏ ਤੋ ਵੋ ਅਬ ਕਿਤਨੇ ਪ੍ਰੇਸ਼ਾਂ ਹੈ, ਵੋ ਕਿਤਨੇ ਤੰਗ ਰਹਿਤੇ ਹੈਂ,
ਕਿਸੀ ਕੋ ਕੋਈ ਯੇ ਕੈਸੇ ਬਤਾਏ, ਹਵਾਏ ਔਰ ਲਹਿਰੇਂ ਕਬ ਕਿਸੀ ਦਾ ਹੁਕਮ ਸੁਨਤੀਂ,
ਹਵਾਏਂ ਹਾਕਿਮੋਂ ਕੀ ਮੁੱਠੀਓਂ, ਹਥਕੜੀਓਂ ਮੇਂ, ਕੈਦਖਾਨੋਂ ਮੇਂ ਨਹੀਂ ਰੁਕਤੀਂ,
ਯੇ ਲਹਿਰੇਂ ਰੋਕੀ ਜਾਤੀ ਹੈਂ,
ਤੋਂ ਦਰਿਆ ਕਿਤਨਾ ਭੀ ਹੋ ਪੁਰ-ਸਕੂਨ(ਸ਼ਾਂਤ),
ਬੇਤਾਬ ਹੋਤਾ ਹੈ, ਇਸ ਬੇਤਾਬੀ ਕਾ ਅਗਲਾ ਕਦਮ ਸੈਲਾਬ ਹੋਤਾ ਹੈ।